CANVIEM EL WEB DE FRIMAN PER OFERIR-VOS UN SERVEI MÉS ACURAT, MÉS CÒMODE, MÉS EFICAÇ

Amb aquest web, que ja podeu visitar i usar, a Friman encetem un camí molt entusiasmant de canvis a nivell tecnològic i de serveis digitals per als nostres clients..

L’obertura d’aquest nou racó farà que l’antiga web, que ens ha prestat un excel·lent servei durant molts anys, hagi de desaparèixer. Ho farem d’una manera esglaonada, però sense pauses, per tal que els qui ja esteu familiaritzats amb l’ús de l’antic web per realitzar les vostres comandes i accedir al nostre catàleg de productes i fitxes tècniques, us resulti molt fàcil el salt al nou Portal del Client.

El nou web de Friman consta de dues parts diferenciades:

  1. El web corporatiu (aquest que esteu veient) que és on la nostra companyia mostra el seu perfil empresarial, dades de contacte, història, localitzacions d’oficines i telèfons i persones de contacte o correus electrònics. També hi trobareu, continguts d’interès sobre els productes que comercialitzem i el perquè comercialitzem d’aquests productes i/o marques i no d’altres.


  2. El Portal del Client és aquell lloc on el nostre client podrà realitzar les seves comandes en un entorn, creiem, molt senzill. En aquest apartat el client, un cop s’hagi registrat al web, podrà accedir a tot el catàleg de l’assortit Friman, podrà veure i descarregar-se també les fitxes tècniques dels productes. Podrà realitzar comandes, consultar les entregues, les factures, la cartera, el seu històric de compres i tot un munt d’util·litats que, de mica en mica, hi anirem incorporant. Tenim moltes idees pensades per ajudar-vos en el vostre dia a dia i tenim moltes ganes de posar-nos-hi!

Com que no volem que la migració al nou web us generi dubtes, teniu el nostre formulari de contacte on us contestarem ràpidament tots els dubtes que us calguin. El nostre equip restarà amatent per resoldre els entrebancs que puguin sorgir amb el canvi, si preferiu un tracte més directe teniu com sempre les mateixes línies de contacte:

Correu electrònic: friman@friman.cat, el telèfon d’atenció al client gratuït: 900 150 723 o podeu contactar amb la centraleta que us derivarà a la persona que us hagi d’atendre: 93 877 30 00. Aquest és i ha estat sempre el nostre compromís envers vosaltres!

Els propers mesos seran un repte extraordinari per a la nostra companyia, aquest nou web és l’inici de tot un munt de propostes que estem preparant i on esperem engrescar-vos a tots i a totes que al llarg de tots aquests anys ens he fet costat, convertint-nos en una empresa sòlida i propera.

Moltes gràcies!

Sant Fruitós de Bages, 17.11.2017